why?

Då har man landat hemma i soffan igen, har vart nere hos D:s pappa och käkat lite god mat. Innan dess gjorde jag inte så mycket mer än duscha, kolla några avsnitt av oth och käkade frukost. Sömnen har dessvärre inte blivit bättre och jag vet inte vad jag ska göra om det fortsätter såhär när skolan börjar, det kommer aldrig hålla. För att prata om annat, funderar på att ta en promenad bort till mormor och morfar sedan och hämta den sista tvätten och snacka lite med dom, får se hur jag gör. Just nu är jag frukstansvärt trött och ont i huvudet, men det är dock inte så konstigt.

Borde nog ta tag i all tvätt vi hämtade igår också, lägga in den i garderoben och så. Sedan har det redan hunnit bli ett berg av disk igen och den måste jag väl också ta hand om, orkar inte. Just nu vill jag ha en stark kopp kaffe, en ciggarett och sedan lite avsnitt av oth, så får det blir. Resten får jag ta senare eller i morgon.



You're the best thing I've ever had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0