tro det eller ej

Nu har jag vart och handlat och efter det mötte jag Malin och pratat med henne. Vi kom fram till en hel del bra grejer faktiskt, jag ska börja gymma. Nu har jag bestämt mig och jag ska verkligen försöka ge mitt allt i detta, man kan ju inte mer än försöka. Jag vill verkligen inte misslyckas denna gången och därför så tror jag att om jag bara kommer igång så kommer det gå hur bra som helst sen, det är ju dom där första gångerna som är jobbigast, sen brukar det oftast flyta på ganska bra. För min egen skull, så vill jag göra detta och jag vill lyckas. Jag tror att jag kommer ha mer ork om jag kommer igång och gör saker, mer lust att gå till skolan, mer ork att ta en promenad osv. Man blir ju inte direkt piggare utav att ligga i soffan 24/7. Vi får se hur det blir, men med Malins hjälp så tror jag det kommer gå fint.

Dessutom har jag precis packat väskan inför skolan i morgon och i den ligger det, tro det eller ej, idrottskläder. Ett plus i kanten till mig själv där, måste börja röra på mig och om det så innebär de få gånger idrotten är, så ja,  varför inte. Har också lagt ner sjukintygen som jag ska ge till min mentor, skulle egentligen lämnat dom innan lovet men kom mig aldrig iväg. Får se om de ens har någon funktion längre, men då ser han i vilket fall som helst att jag inte "bluffat" denna gång.

Helg i morgon igen, tiden går fort. Tjejmiddag hos Marika i morgon är vad som står på menyn och det ska bli trevligt att få se hur hon bor nuförtiden. Det går ju så långt tid mellan att man träffas, så hon har hunnit flytta till lägenhet och grejer. Lördag ska vi fira Marcus som fyller år, det ska också bli trevligt. Får se vad som händer då, kan inte skriva allt för mycket här, med risk för att han kanske läser. Får se om man dricker något i helgen eller inte, det är tveksamt faktiskt. Det har blivit lite för mycket på sista tiden och man kan ju faktiskt vara social utan alkohol också, hum.

Nu ska jag nog ya en dusch, för att sedan kolla lite på oth och somna till det. (Hoppas jag)


you're like the best thing in my world babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0