there's something going on

Well klockan är ganska mycket nu och om en timme ska jag sitta på bussen upp till Trollhättan för att göra min första praktik-dag, får hoppas det går bra. Måste börja göra mig klar nu, som tur är har jag iaf redan duschat och sådär, nu behöver jag bara fixa mig och käka lite mat.

Hade lite krångel med blogg designen, skulle försöka mig på att byta ut bilden men eftersom allt är kodat och jag fattar nada när det kommer till dessa saker så råkade jag ta bort andra grejer, som inte skulle bort, men som tur är så hjälpte Malin mig, tack gumman. Så då var det problemet löst och ur världen. Nu ska jag inte röra det mer.

Det är svårt att bara se förbi vissa saker, bara blunda och låtsas som ingenting, men ibland så tror jag det är det bästa man kan göra. Varför starta ett till andra världskrig över något som inte är värt besväret? Jag kan bara inte förstå varför du inte kan lämna mig ifred, det har ändå gått såpass lång tid nu och jag hade verkligen önskat att allt kunde lägga sig och vi kunde försöka bete oss som civiliserade människor, men det tycks inte gå. Varför kan du inte bara glädjas åt mig och det jag har nu och leva ditt liv som du har nu. För du har det ju bra, du säger ju det? Jag vet inte, men ärligt talat så känns det bara så himla pasé allting, varför ödsla mer energi på att försöka få mig till botten.

Positivt tänkande, det är väl det enda som kan rädda en själv i vissa lägen. Se saker från den ljusa sidan och bara försöka hålla modet uppe på något vis. Vissa saker är inte ens värt mödan att må dåligt över och därför tänker jag verkligen bara förbi se dessa saker.

Igår hade jag och D en väldigt mysig kväll iaf, efter att jag kommit hem från mina tjejer låg vi i soffan och bara pratade om allt mellan himel och jord och det kändes sjukt bra måste jag säga. Jag tror att det behövdes, du är lyckan.


just relax, take it easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0