tandläkarbesök

Somnade först runt 4 tiden i morse och mot alla odds lyckades jag komma upp klockan nio, väldigt otippat om jag får säga det själv. Så nu har jag iaf vart hos tandläkaren och hela munnen är bedövad känns det som, åtminstone överläppen, känns som en stor prilla är uppstoppad där typ, haha. Dom lagade en tand i överkäken iaf och det finns verkligen inget jag hatar så mycket som de där borrande ljuden hos tandläkaren, usch. Man ligger liksom på helspänn hela tiden och det är verkligen jobbigt, dessutom ska man stå ut med att dregla och vara svullen i munnen på det, ne fy.

Iaf, efter det gick jag ner till det som ska bli nya gymmet här i Edet och kollade läget, fick nämligen hem ett sånt där flygblad i brevlådan och deras erbjudande var inte helt fel, så det kanske bli gym där istället. Känns mer bekvämt där också och jag slipper dessutom gå sån där introduktion eftersom jag redan haft gymkort där innan, skönt. Sen så tränar ju majoriteten av folket i Edet på rasta, så det blir nice med inte så mycket folk på det andra gymmet, hatar att träna inför folk.

Nu är jag iaf hemma och jag ska ringa lite samtal och sånt där och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Får se hur det blir med tvättningen, vet inte riktigt om jag är så sugen på det idag, kanske tar det en annan dag istället, hm. Aja det får tiden utvisa.

Hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0