splittrad

Nu är jag hemma igen och det känns väldigt skönt med tanke på att jag faktiskt är hur trött som helst i skrivandets stund. Dagen har varit bra och ganska lugn, först åkte jag till skolan för att hämta busskortet och väl där fick jag springa runt som fan och leta efter personen med mitt busskort, till slut hittade jag henne och nu har jag det, bra. Efter det åkte jag in till stan, skulle lämna in min mobil men jag sket faktiskt i det. Tänkte om man kanske kunde byta mobil och bara förlänga abonnemanget istället och på så sätt betala av den nya då i så fall, någon som vet? Aja i vilket fall som helst, gick till banken efter det och fixade sån där dosa så att jag kan sköta öveföringar osv via datorn och telefon, väldigt bra och väldigt mycket på tiden faktiskt. Borde tänkt på det tidigare, för det är ju mycket lättare, men bättre sent än aldrig iaf. Sedan mötte jag Rebecka och gick till praktiken  med henne. Slutade vid tio, åkte bussen hem till Sandra och umgicks en liten stund med henne och Malin, trevligt. Så man kan faktiskt säga att jag har hunnit med väldigt mycket idag, gött att ha sånna här simpla saker fixade.

Nu sitter jag och sneglar lite halvt på two and a half men, det är ju bara så jävla bra. Tänkte sätta på en film sedan och somna till den, det ska nog inte bli några problem eftersom jag är såpass trött. Min förkylning tycks aldrig vilja ge med sig heller, det är jobbigt som tusan.


Utelämnad?
Jag är inte delaktig längre.



I morgon blir det iaf att åka och storhandla mat och sånt innan jag börjar jobba, gött. Ska också köpa en spegel att sätta i hallen så att jag kan se heltheten så att säga innan jag ska gå varje dag, det BEHÖVS! :) Så jag är glad. Fick en positiv överraskning när jag kom hem också, inte varje dag men just idag så "small" det, yeey.


Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0