sover dåligt

Jag har alltid vart den typen av människa som kunnat sova, i alla lägen. Har aldrig haft problem med sömnen på något sätt, tills NU. Jag blir irriterad, jag är hur trött som helst men kan inte somna, vaknar tidigt osv. Vet inte vad det beror på riktigt, jobbigt är det iaf.

Fick diskat, städat och gjort i ordning i garderoben igår iaf, det känns väldigt skönt. Nu har jag precis plockat ihop alla kläder som ska tvättas också, det kommer bli några maskiner. Jag frågade mormor lite snällt om jag inte kunde få tvätta där idag istället, orkade verkigen inte boka tid i tvättstugan och dessutom är det mycket enklare att tvätta där eftersom man slipper springa fram och tillbaka, upp och ner. Lite har man fått gjort iaf och mer blir det, så det känns faktiskt väldigt skönt.


You're my problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0