snart händer det

Nu har jag precis kommit hem igen, morfar var snäll att köra hem mig då vädret inte är allt för bra idag. Färgade mormors hår och resultatet blev väl hyfsat iaf, man är ju inte allt för proffsig, men det duger. Sedan käkade vi lite mat och snackade en del. Jag och mormor klickade också in på ellos.se för att beställa lite kläder, skor etc. För min del blev det ett par gladiator skor i vitt skin till studenten, kommer nog bli super snyggt ihop med min skräddarsydda klänning. Eftersom klänningen är såpass fin ville jag ha ett par skor som inte "sticker" ut alldeles för mycket. Jag klickade också hem 2 st sportbh:ar, en svart och en rosa, hur bra som helst, träningen här kommer jag. Seden blev det en lång farfars-tröja och ett långt linne också, så jag är super nöjd. Nu behöver jag bara inhandla lite nya träningskläder, såsom byxor och linnen, samt ett par bra och bekväma skor för mina fötter. Fast mina blå inomhusskor får duga så länge, eller så kanske jag ska ta och använda de träningsskorna som jag köpte förra året, dom är ju inte direkt utslitna, haha. Får se, men detta kommer bli bra. Funderar på om jag kanske ska ta och gå ner till gymmet och anmäla mig i morgon redan, så får man det gjort och kan börja träna direkt, får se.

Jag har prvo i morgon också, jag har inte pluggat ett dugg, det är dåligt av mig. Har ju sagt att jag ska sköta skolan nu, får ta och plugga lite innan jag lägger mig tror jag. Nu ska jag iaf träffa Malin och sedan kolla på film och mysa med D.


i love the feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0