slappt

Hm, jag måste säga att jag är väldigt uttråkad och jag funderar på vad man kan göra åt det. I detta läget kanske man inte kan göra så speciellt mycket eftersom jag inte är 100 %, men något måste det väl finnas? Justdet, har tvätttid i natt också, så jävla störande. Var nere i tvättstugan förut och skulle boka en tid, och vad upptäcker jag, att alla tider i helgen är uppbokade, bra där. Fan vad irriterande, så jag får så snällt ta tiden i natt som ingen annan ville ha, gamar är vad jag kallar det ;) haha. Nej jag kanske borde vart ute i lite bättre tid med det här, men man kan ju inte tänka på allt, eller? Dessutom är jag inte speciellt van att behöva tänka på sånt här, mormor har ju alltid skött det där för mig, så nu känns det lite ovant att man ska behöver göra det själv, äh det är väl sånt som tillhör det här.

Funderar på om jag ska ta mig en dusch, hade nog vart en bra idé tror jag. Sedan kanske jag kikar förbi Sandra&Malin en sväng sedan till let's dance, vad ska man annars göra och dessutom är det inget som får mig att bli sämre eftersom jag ändå sitter inne där med, bara lite mer sällskap, det behövs.

Hörs sen säkert, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0