Sitt lottlös

Då var man hemma igen, en trevlig kväll med bingolotto spelande och umgänge med brudarna och Patrick :) Jag vann dock inget men var nära 10.000 kr, haha. Sandra vann däremot 100 kr, så grattis till henne. Nu ska vi skicka in så vi kan vara med i dragningen för de som inte vinner något. Big fans of bingolotto liksom :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har fått lite ont i magen av alla vindruvor som jag har käkat, usch. Borde nog egentligen plugga på menyn så jag kan den på tisdag, men jag orkar inte riktigt. Skulle jag nog ha gjort för längesen, men det är ju inte direkt favoritsysslan när man är ledig, fast vad ska man göra. Kör nog på det i morgon efter tandläkaren och det där.




Egentligen ska det nog stå "Sitt lottlös, för du vinner inget ändå" haha.
Men det är iaf en trevlig grej att göra såhär på söndagskvällarna tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0