sick and tired

Hm, jag kom aldrig till praktiken idag och det har jag ångest över om jag ska vara ärlig. Men min kropp är helt slut efter denna förkylning som ALDRIG vill ge med sig och efter att vi storhandlat kände jag bara hur dåligt jag mådde. Hade aldrig orkat stå där hela dagen, tycker nog det är bäst att vila nu innan jag blir mer dålig. Vill bara bli frisk, slippa den täppta jävla näsan och huvudvärken som bara gör att man vill sjunka genom jorden och det onda i halsen som jag har varenda jävla morgon, som dessutom inte släpper helt framåt dagen heller.

Oj, mycket klagande där :)

Jag har iaf fått gjort hur mycket som helst idag, så har fått dämpat min ångest väldigt mycket och det är ganska bra. Har städat hela köket, diskat, städat sovrummet, toaletten och dammsugit halva lägenheten, så ah en stor guld-stjärna till mig där känner jag. Det enda som är kvar nu är att plocka ordning i vardagsrummet och dammsuga klart, får göra det senare, just nu känner jag bara hur dåligt jag mår, usch. Tror jag behöver en kopp kaffe nu!


what hurts the most, is that you don't even know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0