saknar mina riktiga vänner

Det gick inget bra med att komma upp tidigare idag, fast det hade jag iofs inte räknat med och dessutom somnade jag inte förrän vid tre tiden ändå. Hm, fast jag har fått nästan 10 timmars sömn i natt ändå, det är inte illa. Känns som om jag bara kan sova och sova hur mycket som helst, utan problem. Kommer ni ihåg när jag hade de där problemen och inte kunde sova alls? Nu är det iaf tvärtom :) Fast det är skönt, har ju ändå inget att göra innan praktiken.

Igår när jag kom hem så fick jag värsta rycket och började städa, haha. Normalt? Nej. Men fint blev det iaf och sedan kollade jag och D på film faktiskt, inte varje dag det händer meeeen, suprise. Dessutom var det hans idé, inte illa pinkat.


Nu ska jag hoppa i duschen och sedan göra mig klar, tänkte ta en buss tidigare idag, så jag kan lämna in mormors armband osv. Får se om jag hinner och orkar :) Hehe.


Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0