ready to go

Mhm, nu sitter jag här och är klar för att åka bort till Göta, har duschat lite sånt dära, väntar bara på att D ska bli klar så att han kan köra mig. Höll inte tidsplanen enligt honom så nu får jag vänta istället, haha. Ska förbi nöjesbutiken också och jag hoppas verkligen att de har bingolotter kvar så att jag kan köpa mig en, det är ju inte direkt säkert nu när man är ute såhär i sista sekund, men men.

I morgon är det tandläkaren som gäller, buhu. Jag tycker verkligen inte om att gå dit, hatar det där borrande ljudet och att ligga och gapa i hundra år, käkarna hoppar ju ur led nästan ;) Äh men det är väl sådant som tillhör, dessutom är det ju bättre att fixa allt nu innan man ska behöva betala själv, för billigt är det ju inte direkt. Sedan efter det skulle ja behöva tvätta också, blev aldrig av i helgen, jag var alldeles för trött. Kommer förmodligen inte finnas någon tvätt tid heller så jag får väl ta hem det till mormor igen, hon kommer nog bli sådär lagom nöjd över det, men vad ska man göra. Sedan vet jag inte vad Måndagen bjuder på, inte speciellt mycket antar jag. På tisdag är det ju dags för praktik igen och jag hoppas verkligen jag blir helt bra tills dess.

Aja, nu ska jag tjata så vi kan komma iväg, det börjar ju trots allt om 30 min. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0