promenad

Jag bestämde mig för att promenera en sväng ikväll och det blev bort till Sandra&Malin i göta, var himla skönt att få gå en sväng och rensa tankarna lite, jag behövde verkligen det känner jag. Har så mycket som går runt inne i huvudet just nu och jag får liksom ingen stabilitet på det hela, lite frisk luft rensar alltid upp lite iaf. Blev inte långvarig där, de 2 töserna verkade trötta och inte allt för pratglada idag så jag tänkte jag skulle låta dom myspysa och vila upp sig istället. D kom och hämtade mig och vi tog en sväng förbi rasta för att köpa var sin glass, det var gott. Nu sitter jag här igen och gör inte allt för mycket. Men det känns ändå som jag har fått gjort en hel del idag, verkligen, och jag är himla stolt över mig själv. Det ser riktigt fint ut här i lägenheten och det är inte varje dag om man säger så. Nu ska man bara försöka hålla det så gott det går också.

Jag vet inte hur jag ska säga det, om jag ska säga det och varför jag ens ska behöva säga det? Så, jag har bestämt mig för att strunta i att säga något och hoppas att det ordnar upp sig till det bästa. Jag har iaf en som lyssnat på mig och förstått precis vad jag menat och det känns skönt, tack.


it's making me sad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0