på plats

Nu är jag hemma igen, efter att ha sagt att jag inte skulle åka till Göteborg så blev det ändrade planer. Egentligen så orkade jag verkligen inte, men fick ta mig i kragen kände jag och komma ut lite. Så nu är jag hemma igen, känns ändå skönt att ha lämnat lägenheten för några timmar och bara gjort något för mig själv, det behövdes nog. För övrigt så är jag mega trött, men jag ska försöka hålla mig vaken så länge jag kan för att sedan kunna sova i natt. Nu ska Malin bara träna klart, sen ska vi träffas en sväng. Hon har blivit mycket duktig på det där med träningen nu igen, det är bra. Jag behöver Malin i mitt liv, hon är bäst.


Ikväll, om jag klarar att vara vaken, ska jag och D iaf kolla på en film och mysa :)


there's no right time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0