orkar inte

Jag tror seriöst att det är något fel på mig, låg i sängen och försökte sov från halv tolv till fyra på morgonen och det hände ingenting. Istället fick jag snällt lägga mig i soffan och kolla på oth tills jag skulle somna, och när tror ni det blev, nio i morse. Jag förstår inte riktigt vad som händer med mig, såhär kan det ju inte vara när skolan börjar, kommer ju aldrig vara pigg på. Det värsta är att alla möjliga tankar kommer upp i skallen när jag egentligen bara borde koncentrera mig på sömnen. Jaja, nu är det som det är.


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, borde åka ner till Göteborg som jag lovat, men orkar verkligen inte det. Får se vad som händer, ska väl träffa Malin sen iaf, låter det som, hehe.



I'm ready to walk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0