oj det är mycket nu

Nu har jag kommit hem från skolan, det var en lugn dag faktiskt. Först hade vi projekt-tid och eftersom vi sågott som är klara så hade vi inte mycket att tillföra denna lektionen, men vi skrev iaf tack-kort och skickade ut till de olika sponsorerna. Vi har dessutom raport-skrivningen kvar, men vi hade inte grejerna som behövdes då allt ligger i Jonnas skåp och hon inte var där idag. Iaf, efter det hade vi barteknik, mycket roligt måste jag säga. Idag skulle vi blanda drinkar och den drink vi gjort (man måste göra en helt egen, alltså ingen som redan finns) ska vi tävla med. Först inom oss själva och de 2 som går vidare ska få vara med på en tävling i Göteborg, sjukt kul. Om jag får säga det själv så tycker jag att mina drinkar var väldigt goda. Eftersom jag inte vart närvarande så mycket innan så hade jag inte hunnit göra en egen som dom andra, så jag fick komma på en på stående fot och det blev inte så tokigt. Dock kunde jag inte bestäma mig för vilken av dom jag skulle välja, men har tills på Måndag på mig iaf. Efter skolan hoppade jag av bussen och gick till mormor i affären, pratade lite och kom fram till att de betalar min tv-avgift tills vidare så tar jag dom pengarna till gymkortet istället, mycket bra "deal".

Denna helgen är fullbokad och det känns inte som att det kommer bli mycket vila, men å andra sidan har jag nog vilat klart nu. Ikväll ska vi till Marika på middag iaf, men ingen dricka för min del. I morgon blir det fullt upp, kan dock inte skriva vad som händer då det är risk för "tjuv-läsning", hehe. Ska även med Malin till gymmet och anmäla mig och få en introduktion på alla maskiner osv, nu är det dags. Får se om det blir krogen i morgon också kanske, Malin i klassen blir ju trots allt 20 år och det vill jag helst inte missa om det går att lösa. Tror dock att det kommer bli tajt, men vi får se helt enkelt.

Nu har jag laddat ner det nya avsnittet av oth som kommit ut, underbart. Tänkte sätta mig med kopp kaffe och kolla på det nu. Sen är det väl bara att börja greja med allt som ska grejas, men innan det kanske jag tar en power-nap också, är sjukt trött. Måste få ordning på alla mina kläder som ligger huller om buller i sovrummet också, usch.

Ne nog tjötat nu, ska koka lite kaffe.


kindly unspoken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman du är så duktig! :)

Ta inte på dig för mkt bara, vill ju inte att alesshandra ska bli en galning :P

2009-01-10 @ 10:25:55
URL: http://madickeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0