mysig fredag

Ännu en ny dag, men inte vilken som helst, utan Fredag och det känns skönt. Det betyder helg och ta det lugnt. Har precis fått i mig lite mat och nu tänkte jag sätta igång med lite städning och sånt. Får se hur långt jag hinner, för vi sex har vi blivit bjudna på middag av morfar :) Så söt är han. Efter det blir det let's dance kväll hemma hos mormor och morfar och det ska bli trevligt, tillsammans med mina tjejer såklart.

I morgon blir det förmodligen att dricka lite som det ser ut nu, fira att Sandra är hemma, haha. Alla möjlighetet som finns verkar det som, vi är galna. Men som man säger, man lever bara en gång.


med handlingar kommer konsekvenser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0