måndagar

Är hemma igen, har vart i skolan idag och det har vart en riktigt slapp dag, precis så som måndagar ska vara enligt mig. Först hade vi svenska B, vi fick reda på betyget från test-uppsatsen inför nationella och jag kan med stolthet skriva att jag fick godkänt då 70 % av klassen fick IG. Efter det var det barteknik och vi skulle rösta fram de 2 bästa drinkarna, jag kom dessvärre inte med och får inte tävla, men å andra sidan kan alla inte vinna. Tycker bara att det hade vart roligt att få vara med, men så är det. Iaf, efter det slutade vi och jag sitter nu här och gör typ ingenting. Vid sex tiden ska jag hem till mormor och morfar, ska först och främst färga mormors hår och sedan käka mat, tacopaj, mums.


Tiden kommer visa mig vägen och jag är säker på att allt kommer bli bra. Det är bra nu med, men alla obesvarade frågor som jag har i mitt huvud liksom gnager där, fast jag litar på att svaren kommer med tiden. Det är nog bäst att bara försöka leva i nuet och inte pressa fram något.


i think i just let go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0