måndag

Då var denna måndagen också snart förbi, skönt får man ändå säga eftersom måndagar inte är det bästa jag vet direkt.  Har dock vart ledig idag och det är ju alltid skönt, vila och sånt. Har träffat tjejerna precis, de gick nyss. Fikade på boströms cafét och sedan gick vi hit och snackade lite. Fömodligen drar jag med dom till Göta sen också, får se hur det blir, lutar åt det iaf. Börjar först klockan fem i morgon, hur gött som helst. Fast måste åka tidigare eftersom jag inte fått något busskort av skolan, (ska ju jobba bara kvällar nu på praktiken) och mitt vanliga busskort räcker bara till halv åtta, så får se hur dom löser detta för mig.


it's time to make a change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0