längtar inte

Nu börjar snart skolan igen och jag kan inte precis påstå att jag längtar. Ångesten inför det börjar krypa allt närmare och jag börjar få lite smått panik. Med tanke på att det är nu jag verkligen måste ligga i och dessutom, på något sätt, försöka ta igen allt det jag missade förra terminen, då jag föredrog att sova bort hela dagarna och bara umgås med D. Det är nu det straffar sig och det är nu jag får betala för det, surt, men jag har ju endast mig själv att skylla. Måste skriva min loggbok innan vi börjar igen också, skulle gjort det direkt efter projektet, men det blev liksom aldrig av, glömde bort och orkade inte, illa. Det är också massa prov nu på sluttampen och det ser jag inte fram emot, jag är ju så dålig på att plugga. Jag borde nog lägga upp något slags schema för hur jag ska sköta skolan resten av, den faktiskt, korta tiden som är kvar innan studenten. Vill ju inte gå ut med massa IG på grund utav att jag är lat, när jag vet att jag faktiskt kan om jag bara vill. Om till och med min mentor fortfarande tror på mig efter förra terminen borde jag själv göra det också. Oj nu blev det väldigt mycket tjöt och klagande om skolan kände jag, men jag behövde nog det.

I morgon ska jag bara ligga i soffan hela dagen i alla fall, försöka ta igen den sömnen jag missat de senaste nätterna (inte för att det går att ta igen missad sömn, men ändå) och bara njuta av de sista 2 dagarna som är kvar innan allvaret börjar igen.

Nu ska jag sätta på oth och kolla på det. Hoppas att jag somnar också.


Feels like yesterday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0