just hate this days

Har precis kommit hem från Sandra, kollat film med henne och Malin. Trevlig kväll med mina tjejer som alltid, dock var filmen värdelös. Jag är inte så bra på det där med att välja bra filmer har jag märkt, men men.

Till dig Sandy, allt kommer lösa sig och till slut kommer du inse att du är värd bättre än det här.
Malin, samma till dig! Ni är endast värda det bästa och en dag kommer det.

Nu ska jag kolla film och sedan sova, är trött och snuvig som tusan. I morgon blir det första dagen på praktiken, hoppas jag kommer att trivas nu bara! Ska även till skolan för att lösa det med busskortet, får se hur det kommer gå. God natt.


don't do this to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0