jag är lat

Då var man hemma igen, vad ska man säga? En dag utav det mesta faktiskt. Först åkte jag och D iväg för att fixa lite saker, sedan hem till hans pappa där vi fick jätte god mat, efter det körde han mig hem till mormor och morfar där mamma och min syskon var. Fick tjötat lite med dom och sedan kom även Malin, så har hunnit med en hel del idag. Känns väl bra att man för en gång skull gjort något och fått ut något utav dagen, än att bara ligga i soffan och slappa (även om jag ska erkänna att det är vad jag är bäst på och gillar mest).

I morgon ska jag jobba från 10-13 och sedan ner en snabb sväng till Göteborg, efter det får vi se vad kvällen bjuder på, chansar på en lugn filmkväll, precis i min smak. Orkar verkligen inte göra något och lovet har gått sjukt fort med massa grejer som hänt runt omkring, man har knappt hunnit blinka och nu är det tillbaka till skolan igen, känns segt. Dock är ett utav mina nyårslöften att sköta skolan så det är ju bara att gilla läget, det är trots allt studenten om bara 6 månader och tiden går ju sjukt fort.

Skulle behöva diska, tvätta och städa också, fast som jag känner nu så orkar jag verkligen inte och det får förmodligen vänta tills i morgon om jag känner mig själv rätt. Ska ner och boka tid i tvättstugan och hoppas på att det finns tider lediga på söndag (men det kan jag väl drömma om).



In the end you'll always be my superstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0