jag är duktig ibland

Nu har jag ringt mina samtal, vart på de ställen jag skulle och fixat allt, förutom tvätten. Känns väldigt skönt att ha börjat denna veckan med att få saker och ting ordnat. Dessutom har jag dammsugit och röjt undan i hela lägeheten, så jag är faktiskt väldigt nöjd med mig själv. Det lönar sig tydligen att vara uppe i tid, man får väldigt mycket gjort och man känner sig duktig på en och samma gång. Nu ska jag ringa morfar så att han kan komma och hämta mig så jag kan få tvättat det som ska tvättas, blir skönt att få det gjort också. Så slipper jag tänka på något mer denna veckan, eller iaf denna dagen, haha.

Bedövningen har släppt helt nu iaf och folk som jag träffat under dagen måste trott att jag var stor snusare eller något, haha. Men det får man stå ut med. Mitt besök hos tandläkaren idag resulterade i 2 nya tider och ännu mer borrning att utstå, buhu. Det är skiten man får ta för att man inte skött sina tänder ordentligt, så kan det gå, som vi brukar säga.






Ne, nu får jag göra ännu mer nytta, ska ringa morfar. Hörs sen, puss :)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Känns lite som om D har fått sig en lite latinsk nickedocka?hihih slavarbete

2009-01-26 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0