jag älskar dom

Då har man precis kommit hem ifrån mormor och morfar, har varit hur trevligt som helst. Käkade en god smörgås och en semla till kaffet, dom är ju bara så underbara när jag kommer hem. Mormor: "Jag tänkte att vi kunde äta lite gott nu när Alexandra kommer och hälsar på", hur gulligt är det inte? En till grej, mormor hade vikt all vår sista tvätt och lagt ner i ikea påsen, så det var ju bara för mig att bära med mig den, utan något såkallat "förarbete", allt känns så mycket bättre med dom när man inte är omkring dom 24/7, dessutom uppskattar dom mig på ett helt annat sätt nu för tiden, känns bra.  Jag älskar min mormor och morfar.


it's just lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0