it's all about you

Pjuuh, äntligen hemma och jag är helt slut i min kropp, det är mer krävande än vad man kan tro att stå upp en hel arbetsdag och dessutom springa fram och tillbaka. Jag har iaf haft en mycket bra dag på praktiken och jag är glad att jag kom mig iväg idag faktiskt. Fick ha 2 bort helt själv idag också, första gången och jag måste säga att det gick väldigt bra, över förväntan. Man blir ju iakttagen så man gör rätt osv, men det var inga problem. Testade dessutom att hälla upp öl också, det gick prima, haha. kort och gott, en bra dag :) Rebecka är sjuk också, lite tråkigt, men jag hoppas hon kommer i morgon.

Nu ska jag nog sätta på en kopp kaffe och vila fötterna lite. Efter det blir det en dusch och sedan film och mys med D, trevligt. Kanske ska försöka lägga mig något tidigare än de andra dagarna också, igår kom jag inte i säng förrän klockan var närmare fyra på morgonen, men men.

Jag hoppas verkligen att du tagit till dig det jag sagt och jag förväntar mig en förbättring nu. Annars blir det som jag sa och denna gången lovar jag dig att det blir så också.


Kanske skriver något mer sen innan läggdags, men hej svejs så länge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0