i was born to make you happy

Nu har jag precis kommit hem och hunnit med att koka lite kaffe och sätta mig i soffan. Jag kan tala om att jag är verkligen helt slut efter denna dagen, mina fötter säger verkligen ifrån och jag hoppas på den där operations tiden snart så jag kan få detta problemet ur världen. Iaf, det har vart väldigt mycket att göra idag, igår var ingenting om man jämför. Har faktiskt gått 15642 steg idag och det är verkligen inte illa pinkat, alltså bara på jobbet då, ni fattar då hur mycket man verkligen springer fram och tillbaka på de där 5-6 timmarna man jobbar, det är helt sjukt egentligen. Men hur som helst, jag är stolt :) haha. En sak till som hände på jobbet, ni vet Fronda ska ju spela på Lipz ikväll och gissa vem som kom in på O'learys med sitt gäng? Jo, just Fronda och jag fick faktiskt servera honom, det är inte heller illa. Dock är han inte direkt min idol, men ändå en kul grej måste jag säga.

Inget har hänt, allt är som vanligt och du lovade mig en sak, EN, men inte ens det kunde du fixa. Jag blir både ledsen, irriterad och besviken faktiskt, så undrar du varför jag är sur? Det är frågan ja. Jag ska också sluta engagera mig så får vi se vart det leder och hur detta kommer sluta, jag orkar inte vara den enda som försöker längre, ledsen.


Nu är det bara 2 dagar kvar att jobba denna veckan, skönt. Sedan har jag 2 dagar ledigt och sen sötter det igång igen. Längtar bara tills detta är över och skolan sätter igång igen, faktiskt. Den 5:e februari ska vi åka med skolan på årets kock, det ska bli jätte kul faktiskt. Så det innebär att vi kommer att vara lediga från praktiken den dagen, skönt.



Hörs sen :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0