helt slut

En minst sagt hektisk dag vill jag lova, började med att jag fick stressa mig iväg till bussen (kom inte upp så tidigt som jag hoppats), efter det iväg till praktiken och sprungit runt där hela dagen fram tills nu, då jag precis kommit hem. Jag är helt död i hela kroppen. Men det har gått bra idag iaf och jag får mer och mer ansvar, det är kul. Dock tar det fruktansvärt på krafterna med ett sånt här jobb, sena kvällar och man är super trött när man väl kommer hem och har sin "egen tid".

Iaf så kom D och hämtade mig idag och inte nog med det fick jag precis massage, hur snällt är inte det då, tack handsome <3 Behövdes verkligen, det är knutar i hela min rygg, haha. Jag är inte direkt van vid jobb som dessa, men så kan det gå :)

Nu ska jag käka något och sedan duscha! Efter det blir det förmodligen sängen, för jag är super trött och ska upp tidigt i morgon. Ska åka halv tolv och för mig är det tidigt, får ju gå upp redan vid tio då, usch. Jobbar iaf bara till nio så det är rätt skönt, men idag och i morgon är längre dagar än de andra, fast det gör väl egentligen inte så mycket. Sedan är jag ledig 2 dagar, SKÖNT :)

Om vi inte hörs mer sen så, god natt :) Hoppas ni haft en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0