håruppsättning & apu

Glömde ju skriva med att jag har hunnit med att vara på Studio M för tidsbeställning av håruppstättning till balen, känns skönt att äntligen få det gjort. Har ju gått och tänkt på det länge nu, men det har aldrig blivit av, men nu så. Det kommer bli så fint och jag längtar sjukt mycket.

Vi ska ut på apu i 4 veckor nästa vecka, fick reda på att jag ska vara på O'learys. Jag tror det kommer bli kanon bra, det enda som är lite tveksamt är att det ju bara är kvällar man jobbar. Okej, jag älskar att få sova ut på morgonen och att jobba kväll är det bästa egentligen, men samtidigt, jag kommer inte ha tid för något eller någon. När jag har tid över kommer alla andra vara i skolan och när dom har tid över så jobbar jag, det blir segt. Fast å andra sidan så är det ju bara 4 veckor, det gäller bara att stå ut.



you're like the best thing ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0