god natt

Nu är det dags för mig att säga god natt, är jätte trött nu och det är kanske inte så konstigt. Känns knas att hela kvällen gått bort bara "poff", men det är ju så det kommer att se ut framöver och jag har ju sagt att jag inte ska klaga och det kommer jag inte göra heller, iaf inte än :)

Har precis kollat på det senaste Gossip girl avsnittet och längtar ännu mer tills det nya One tree hill avsnittet släpps, snälla nu då? :) Tror det är nästa vecka först och det är segt, varannan vecka kommer det släppas numera om jag har förstått det hela rätt, får väl se.

Det känns konstigt, det är ovanligt men dock inte helt oväntat.


Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0