god eftermiddag

Hm, jag gick upp för drygt 1 timme sedan och sitter nu här helt klar för att åka iväg. Har dock inte hunnit äta någon frukost och känner mig inte speciellt sugen heller, men tar mig nog en macka innan jag åker iaf. Ska förbi skolan idag och hämta busskortet som kan ta mig hem på kvällarna, yeey. Sedan springa in på aircall och lämna in min mobil, som är knas och spruckna knappar, får väl se vad dom säger. Efter det till praktiken, börjar halv fem idag och jobbar på till tio.

Tråkigt att det kommer se ut såhär nu i 4 fyra veckor, sova, jobba, sova, jobba. Kommer inte ha orken eller tiden att träffa någon ju, usch. Eftersom tjejerna går i skolan tills jag börjar jobba så kommer vi aldrig träffas vafan :/ Bu! Aja, smällar man får ta tror jag. Får ändå försöka klämma in en lite "date" någonstans tror jag ;) haha.


Nee, nu går bussen om 20 min så jag ska ta och gå och göra mig en macka. Hörs ikväll förmodligen! Puss



when the time is right

Kommentarer
Postat av: Snällis

jaaa-a! daates :)

2009-01-21 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0