God eftermiddag

Nu har jag slått mig ner i soffan, väntar på att kaffet ska bli klart. Har precis vart ute och gått en sväng med tjejerna, behövde få frisk luft kände jag. Jag har fortfarande inte blivit något bättre och denna förkylningen är så jävla jobbig. Halsont, näsan rinner hela tiden och på kvällarna kan jag typ inte andas genom näsan alls, haha. Min kropp blir alldeles slut av detta och huvudvärken blir inte något bättre heller, undra vad det är för något, en "infektion", men det säger mig inte mycket. Måste väl bero på något, har väl massa bakterier som inte ska vara i kroppen antar jag.

I vilket fall som helst var det väldigt skönt att vara ute och gå en sväng, tror jag behövde det, jag menar luften i lägenheten är väl inte den bästa! Tror jag skulle behöva börja använda mina glasögon lite mer också, speciellt eftersom jag sitter vid datorn så mycket som jag ändå gör, då kan det vara en bra grej. Jag känner mig bara så obekväm i dom, men jag antar att det är en vanesak och den vanan måste jag börja få in, för det är verkligen inte bra detta, kommer ju sluta med att jag får ha glasögon vardagligen annars och det vill jag faktiskt inte.

Idag är det fredag och man har en helg frömför sig, men eftersom jag är dålig så blir det inte direkt en jättekul helg. Kanske blir let's dance tittande med tjejerna ikväll, får se. Och i morgon har jag ingen aning om vad som händer. Skulle ju egentligen praktiserat, men jag känner att det inte funkar alls när jag är såhär, bara att hoppas det blir bättre tills nästa vecka, för tro det eller ej, för första gången trivs jag på min praktik plats och folket är hur goa som helst.

Det var allt för nu, hörs sen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0