fighting

Så var man hemma igen, har haft en mycket trevlig kväll tillsammans med familj och vänner. Kollat let's dance, druckit kaffe och pratat. Känns underbart att ha så fina människor i mitt liv måste jag säga, ni förgyller mina dagar och gör det med glans :) Middagen var också mycket trevlig och det var framför allt gott som tusan, kina restaurangen i Edet blev det och sällskapet var morfar, mormor, Marcus, Andres och D. Morfar som vunnit lite pengar bjöd oss alla på detta och det var väldigt snällt av honom tycker jag, sånt uppskattas ju.

I morgon blir det promenad med tjejerna, en långis tror jag nog. Nyttigt och väldigt behövligt för min del, fy vad hemskt när man blir så himla lat och förslappad som jag blivit, rör aldrig på mig på det sättet man borde. Typ träna och sånt, bara en promenad räcker ju egentligen, äh ändringar får det bli.

Efter det blir det nog drick lite, inte för att det är speciellt hälsosamt heller, men men. Nu ska jag nog inte vara allt för pesemistisk tror jag, haha . . Det blir nog en trevlig kväll med lite singstar och sånt.


it's worth fighting for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0