fängslad

Well well, nu har jag legat i soffan och vart helt fängslad vid oth hela kvällen. Det finns ingen serie som den, det finns ingen serie som säger mig så himla mycket som den, den får mig att tro igen. Visst det är bara en serie, men det är den bästa också. Blev klar med säsong fem idag och även det senaste utkommna avsnittet av säsong sex. Känns lite knas att man är så nära slutet när man kollar igenom det gamla, man blir lite förvirrad, haha. Nu vill jag ha avsnitt 16, GENAST :)

Hm, nu är det iaf läggdags för Alexandra. Tänkte komma upp hyfsat tidigt imorgon faktiskt, kanske gå en promenad innan praktiken och också möta Malin på en kaffe innan jag åker, ska bli trevligt. Hörs i morgon, god natt :)


when the time is right, you're gonna be okey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0