do you even care

Nu är jag hemma igen, rätt nöjd med dagens insats faktiskt och de som jobbar på O'learys är ju bara stört sköna. Tror nog att detta kommer bli 4 bra veckor, hoppas på det om inte annat. En av dom var ju lite udda, men väldigt rolig samtidigt. Har fått väldigt bra tider också förutom att mina Lördagar är helt borta i 4 veckor framöver, men det är sånt man får ta och det är nog ganska bra också, för jag skulle behöva att skippa det där med att festa för ett tag, har blivit en del på sista tiden ju. Kommer vara ledig söndagar och måndagar endast, men det är okej det med, man får ta till tacka med det som är helt enkelt, kan ju inte vara för kräsen. Har fått "hem-läxa" också ;) Ska lära mig hela deras meny och läsa igenom en broschyr med deras koncept osv, får väl se hur det går. Fast antar att de inte räknar med att jag ska kunna hela menyn med en gång, kanske bara till slutet av veckan och det är chill.

Nu ska jag nog sätta på några avsnitt med oth och sedan sova tror jag,  puss fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0