det går bra nu

Hemma igen efter en väldigt kort dag i skolan, skönt. Började egentligen kvart över åtta, men valde att hoppa över första lektionen då det är ett ämne jag ändå har IG i och inte har en chans att plugga igen. Tog bussen kvart i nio, gick och köpte chai latte, så gott, mötte upp Sara och sedan bussen till skolan. Hade en lektion, drycker, den var nerkotad också eftersom vi hade prov. Provet gick nog ganska bra ändå, pluggade i morse innan jag åkte till skolan så lite hann allt att fastna. Efter det körde Rebecka mig hem, annars hade jag fått vänta näårmare 2 timmar på bussen, så tack till henne. Nu sitter jag här och ska ladda ner One tree hill och Gossip girl som kom ut i natt, så underbart. Blir mysdag för min del idag, gymmet får jag ta tag i i morgon då jag inte fått några pengar av mormor ännu. Men jag hinner, har all tid i världen, det är ju inte direkt så att gymmet flyttar.

I morgon har vi också bara en lektion, så himla underbart. Efter det ska jag till gymmet och sedan kommer Sandra hem, ÄNTLIGEN :) Ska bli sjukt kul att träffas igen efter 3 veckor. Dricka massa kaffe och bara prata massa, så som bara vi 3 kan. (Jag, Sandra & malin)

Ne, nu är det nerladdning som väntas och sedan får jag se. Kanske lite städning?


it's my turn now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0