confused

Jag blir irriterad, förvirrad och minst sagt vet jag varken ut eller in just nu. Jag förstår inte riktigt, vill man alltid ha det man inte kan få eller vad är det man jagar efter? Varför ska man komma på vad man vill när det är försent och sedan vända upp och ner på någon annan värld bara för man kommer på att man gjort fel val själv, det är inte rätt. Dessutom när man bara kan säga sakerna i onyktert tillstånd, vet jag inte vad jag ska göra. Blir ganska less och jag börjar undra hur man kan vara så självisk och inte tänka på personen i fråga.


Kvällen igår var ganska intresant, men jag ska inte gå in på några detaljer här. Behöver bara prata med Malin om allt, för det räcker att jag har henne vid min sida, hon är bäst och jag älskar henne.



the world is mine to walk up on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0