blir frustrerad

Då har man vaknat, käkat frukost, kollat på 2 avsnitt av oth (gammla) och duschat. Man hinner mycket när man inte kan sova som man ska vill jag lova, somnade 4 i natt, trots att jag försökte flera gånger och jag brukar alltid kunna somna till
film, men inte ens det gick. Jag börjar undra vad som är felet med mig nu. Vaknar tidigt gör jag också, det är som att jag ska ta igen all vaken tid som jag missat innan eller något.

Nu ska jag ut och gå med Malin snart i alla fall, lite frisk luft kan ju aldrig skada. Sedan hem till mormor och morfar och fortsätta med den eviga tvätten som jag inte blev klar med igår, körde 6 maskiner och tvättstugan blev full. Så idag blir det de sista 3 som är kvar, trodde inte det var så mycket tvätt, men så fel jag hade, jobb jobb.

Jag är riktigt sugen på en kopp kaffe nu vill jag lova, men D har ingen kaffebryggare och det är fruktansvärt irriterande måste jag säga. Får väl köpa sånt där pulver kaffe som man blandar ut med varmt vatten eller något, men det är ju inte direkt himelriket att dricka. Fast funderar på om det iaf inte är bättre än inget.


Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag vet, fick krupp när kevin inte hade någon kaffekokare, man blir galen! hahaha. du får göra som jag, köpa en och ge som present, även om han inte dricker kaffe.. hahaha!

2009-01-06 @ 13:05:03
URL: http://madickeen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahahaah, det var ett mycket smart drag ;) Borde nog göra det ! ;)

2009-01-06 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0