Bingolotto

Nu jag har precis kollat på ännu ett avsnitt av oth och snart har jag kommit till säsong sex. Jag vill ju att det nya avsnittet ska släppas nu, sitta och kolla igenom gammla avsnitt som man redan sett är inte riktigt lika roande, men men. Käkade en god frukost, grova mackor, yoghurt, ice tea och kaffe, gott gott. Dagen har iaf börjat bra och jag hoppas den fortsätter så. Tänkte jag skulle gå och göra mig lite mer kaffe, sen är det dags för duschen eftersom jag sedan ska bort till tjejerna i Göta och spela lite bingolotto. Det ska faktiskt bli trevligt, sen kan man ju hoppas att man vinner typ en miljon också, haha :)

Det var allt för nu, hörs mer sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0