3 Januari

Då var man hemma igen, jobbat i 3 timmar bara och de 3 timmarna var de segaste någonsin. Hade verkligen inget att göra och det är ju då tiden inte går alls. I vilket fall som helst, sket i att åka ner till Göteborg, orkar verkligen inte det känner jag. Ska hem till mormor och morfar och äta god mat idag iaf, behövligt. Dessutom hoppas jag att D vill följa med, han är osäker men jag hoppas iaf. Annars vet jag inte vad dagen bär med sig, borde faktiskt ta tag i disken och städningen nu för det börjar se väldigt stökigt ut lite här och var. Förstår egentligen inte varför man inte bara håller ordning efter sig hela tiden, för på så sätt skulle man ju faktiskt slippa städa så ofta. Lättare sagt än gjort.


As good as it gets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0