24 Januari

God morgon är det för min del eftersom jag precis kommit mig upp ur sängen, god eftermiddag till säkerligen alla er :) Idag är det Lördag och planerna är än så länge inte så många, får väl se om jag hittar på något eller bara ligger hemma. Just nu vet jag inte om jag känner för att göra något alls, gårdagskvällen var en riktig deppar kväll efter jag kommit hem och jag vet inte riktigt varför. Det är så mycket som går runt i mitt huvud just nu och det är väl egentligen inte sådana saker som jag kan skriva här, så jag hoppar över den biten.

Jag skulle vilja kolla på någon bra film men jag hittar aldrig riktigt någon, ett bra förslag kanske?

Funderar på om man kanske skulle ta och gå ut och gå en sväng sen, det kunde nog vara bra för att rensa tankarna lite och få lite frisk luft. Nu sitter jag iaf och dricker mitt morgon kaffe och finns det något bättre? Mitt svar är definitivt nej. Så kollar man samtidigt ut genom fönstret när man dricker det där kaffet och ser det dåliga vädret och jag kan ju inte säga att det lättar upp direkt, men jag antar att det är såhär vädret är i Sverige vid den här årstiden, det är bara så himla tråkigt. Jag vill ha vår nu, det börjar bli ljusare längre, färg på allt och lite mer liv. Nu tycker jag mest det är grått och tråkigt, usch :P

Aja, det var allt för nu! Vi hörs mer sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0