1 Januari

Då är det nytt år, nya tag, nya möjligheter och framför allt början på något bra. Nu ser man tillbaka på 2008 och allt vad det bar med sig, dåliga och bra saker, blickar framåt och ser att man endast kan göra det nya bättre.

2 nyårslöften i år :

* Sköta skolan
* Sköta min kropp (Inget godis och sådant, ut och gå)

Som sagt, det kan bara bli bättre. Början på mitt nya år blev fantastiskt igår, jag hade en kanon kväll. Först med mina vänner hemma hos Malin, tack för allt. Sedan åkte jag upp till Trollhättan för att fira tolvslaget tillsammans med min pojkvän och han gjorde verkligen kvällen speciell för mig. Jag var hans prinsessa och jag kände verkligen hur lycklig jag är, tack för en underbar kväll D.

Sammanfattat så var detta nyår ett utav de bättre. 

Malin, det är nya möjligheter nu. Varje slut har en ny början med sig, du förtjänar bara det bästa och jag hoppas du inser det. Tack för igår och för allt annat, du har gjort mitt år till något utöver det vanliga, jag älskar dig.

Sandra, jag saknade dig igår. Det var längesedan vi firade nyår på var sitt håll men jag hoppas du hade det bra. Jag saknar dig&älskar dig.


Jag bär ditt hjärta, jag bär det i mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0