you're the voice

God eftermiddag får man nog säga! Nu har jag kommit mig ur sängen, kollat en film och nu sitter jag här med lite kaffe och Sandra&Bror :) Det är alltid lika trevligt. Har skramlat ihop lite dricka till kvällens bastu och möjligen lite party, får väl se vad som händer. Pengapungen är inte den största just nu, men man klarar sig alltid på något sätt, konstigt nog.

Stjärnan min, Marcus, gjorde debut idag som sagt i Oddevold :) Och han gjorde det med bravur, 2 mål, ett assist och fixade även en straff! Det är grejer det och jag är stolt över dig Marcus. Kul för dig att det gick så bra, så återigen, Grattis :)

Nu ska jag vara lite social, kanske kikar in senare! Ha en fin kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0