we can make it better

God morgon :) Fast för min del var det god morgon redan vid sex i morse, tro det eller ej. Det är nämligen så att jag är sjuk, det är inte ofta men nu har det inträffat. Känns sådär lagom kul, jag skulle verkligen behöva vara i skolan och fixa mina betyg nu, för det är ju snart studenten. Iaf, har feber, inte sådär jätte hög men ändå, ont i halsen och en äcklig jävla hosta som inte vill ge med sig. Min kropp känns helt efterbliven också, men men. Jag hoppas bara att det blir bättre snart. Kan inte sova på nätterna, vaknar av att jag fryser ena stunden och nästa så vaknar jag av att jag är svin varm, knas det där.

Så gårdagen och idag är ingen höjdare direkt, har inte gjort något alls förutom att ligga i min säng, tråkigt värre får jag säga. Då är jag hellre frisk och går till skolan, faktiskt. Sandra var här igår också, söt är hon som kommer och tittar till mig, tack. Behövde nog det, lite uppfriskande besök när man bara ligger.

Mycket mer händer inte just nu och har därför inget annat att skriva heller! Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0