Torsdag

Sitter med datorn i sängen, har blandade känslor och väldigt många tankar. Vet inte riktigt hur jag ska hantera allt som händer just nu och jag vet inte hur jag ska tolka och se på saker. Just nu lever jag rätt mycket i nuet och jag tror väl att det är det enda jag kan göra och även det rätta att göra. Det är ingen idé att tänka hur det skulle blivit eller hur det kommer bli, det är bara ganska jobbigt att sitta här nu med facit i hand. Men det är smällar man får ta.


Har vart borta hos Sandy nu i 2 dagar och tagit lite hand om henne, känns skönt  att kunna vara till hjälp. Idag är det bättre med henne iaf och hon ska nog försöka sig på en promenad hit till mig idag, ska bli trevligt. Hon är duktig min lilla tjej, så stark :)


Idag ska jag iaf hinna med att städa mitt rum, min garderob och laga mat. Egentligen orkar jag inte, men jag måste faktiskt göra det. Kommer ju bli bra sedan och man bli lite stolt när man väl är klar med allt. Vet dock inte vad jag ska hitta på för mat, har inte tänkt så långt ännu, får väl se.


Nu ska jag sätta igång, hörs väl sen.



You don't care how it hurts,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0