sick and tired

Goddagens :) Då sitter man i Sandras soffa och är ganska seg faktiskt. Gick upp redan vid elva idag och det är bra. Får väl se vad denna dagen bjuder på, förmodligen lika lite som igår, eftersom Sandra inte kan göra så mycket. Men får faktiskt lov att säga att hon var mycket piggare än vad jag trott, vi sjöng singstar, spelade lite kort, spela spel osv, så hade det väldigt trevligt igår. Tänkte jag skulle ta mig en promenad hem sen iaf, få duschat och lite sånt där innan jag drar hit igen. Nu har dessutom halva lovet gått redan och det känns mindre kul :/ Tiden går så himla fort hela tiden, men men.

Dricker mitt kaffe nu och har precis käkat lite sen frukost, det var gott. Magen behövde lite mat. Gårdagen var den onyttigaste dagen på mycket länge för min del, mindre bra. Fast egentligen, man får väl unna sig något ibland :) 
 

Hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0