Marcus gör debut

Varför ska allt hela tiden vara så komplicerat? Eller egentligen, frågan är nog varför man gör det så komplicerat för sig själv hela tiden, istället för att bara leva liksom. Kanske tänka ett steg längre i vissa situationer så att man inte sätter sig själv i skiten hela tiden. Eh, jag tror att man lär sig med tiden faktiskt.

Idag har jag iaf städat, lagat mat, fixat med disken och umgåtts med Sandra, Malin och bror min. Det är bra grejer det får jag lov att säga, haha. Just nu sitter jag här i sängen och är mega trött, borde kanske sova? Fast det är inget kul, för i morgon är det Fredag, alltså endast 3 dagar kvar på lovet innan skolan börjar igen, suck. Loven går alltid så himla fort och det är fruktansvärt tröttsamt.

På Lördag gör iaf Marcus debut i Uddevallas match-tröja och jag ser verkligen fram emot att kolla på den matchen och finnas där. Det kommer gå så bra och jag är så himla glad för din skull ska du veta! :) Detta förtjänar du.



Det är ganska kul att se på ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0