make a life on your own

Jag förstår mig inte på vissa människor, verkligen inte. Tycker inte bara det är omoget utan också väldigt patetiskt, varför går man in för att förstöra för andra människor? Ena dagen sitter man och säger massa bra saker och i nästa stund ska man göra allt för att sabba. Snacka om skit snack från början där! Det är rätt tråkigt att det ska drabba människor som inte gjort något alls, bara för att försöka få någon slags "hämnd" eller vad man nu ska kalla det. Försök att agera lite moget och lev efter åldern du faktiskt har, detta blir ju bara barnsligt.


Iaf, god dag på er :) Vaknade rätt tidigt idag också, det börjar bli lite av en vana nu och jag kan inte säga att det stör mig, det är faktiskt rätt skönt, så får man ut mer utav dagen. Jag börjar bli friskare nu också och det känns väldigt skönt. Är bara snorig och hostan håller i sig, men febern är nere till vanligt temperatur och sådär, så det är bra. Idag är jag ledig, så dagen ska ägnas åt plugg endast, har nämligen prov i morgon och jag måste sätta detta nu. Var faktiskt i skolan igår, även fast jag inte mådde så bra, det var duktigt av mig tycker jag. Resten av gårdagen spenderade jag med Sandra, hon hjälpte mig att plugga, väldigt snällt. Utan hennes hjälp hade jag nog inte ens vart halvvägs nu, så det är väldigt bra.


Nu ska jag sätta mig och ta mig an studierna, haha. Hörs sen :) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0