Lång dag

En ny dag och inte vilken dag som helst, utan fredag, så jävla skönt. Dock är dagen snart slut redan men det har hunnits med en hel del iaf. Gick upp tidigt i morse för att ta mig till skolan, kommer dit och får då reda på att första lektionen är inställd, så typiskt. Men har man sällskapet som jag har i skolan så är dö tid inget problem :) haha. Sedan var det svenska och därefter religion, alltså PROV. Kan säga att det gick bra, svarade inte på allt, men väldigt mycket och jag kände ändå att jag kunde det mesta, så det var skönt. Efter det mötte jag upp Sandra på torget för att åka ut till överby och hitta en klänning till henne, en svart fin blev det (Y). Sedan tillbaka till stan för att köpa present till Tobbe och sedan hem. Nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och andas ut lite, är fortfarande inte frisk så känner att denna dagen tagit på mina krafter. Ska vila en stund nu tänkte jag och efter det åka bort till Sandra och ha myspys kväll, trevligt!


Att visa sin lycka gör andra människor olyckliga


Kanske hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0