jag har dig att tacka

Det går några dagar emellan att jag uppdaterar, men det har vart för prkatiken och tiden efter räcker inte riktigt till. Har inte vart hemma allt för mycket och därav inte suttit vid datorn.

Idag är det måndag, vecka 8 och det innebär LOV, så otroligt skönt. Jag ska bara ta det lugnt, vila ut och samla krafter inför skolan. Umgås med vännerna och den speciella, som alltid :)

Nu är iaf praktiken över och dessa 4 veckor har gått så sjukt fort. Jag har trivts mycket bra på själva platsen, det är bara praktik jag är trött på och det är ju över nu, så det känns bra. Jag fick 250 kr i presentkort hos dom och ett jätte bra omdöme att visa upp om jag ska söka jobb, kanon bra. Så tack för det och denna tiden O'learys :)

Så var det den där välkända dagen i Lördags, alla hjärtans dag. Jag kan säga att jag hade inga förväntningar alls, med tanke på allt som vart på sista tiden osv. Fast med ett leende kan jag skriva att jag hade den bästa alla hjärtans dag någonsin. Allt var perfekt och hela kvällen är dig att tacka för. Du är underbar.

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva, hörs sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0