if i were a boy

God morgon :) Idag vaknade jag redan vid nio tiden, en väldigt stor skräll om jag får säga det själv, har sovit väldigt dåligt i natt. Det är mycket som snurrar i tankarna just nu och jag antar att jag har svårt för att slappna av riktigt. Det är sånt som händer och jag har bara mig själv att skylla som sagt, men vad ska man göra. Idag ska jag ta hand om mitt lilla hjärta som tar sina sprutor, hon kommer verkligen behöva omtanke idag och då ska jag självfallet finnas där för henne. Hon tog dom för ungefär 20 min sen så hon är väl klar nu, men ska vakna till osv innan hon får komma hem till oss. Jag tänkte hoppa in i duschen och sådär nu så att jag är klar när dom hämtar upp oss, mig och Andres.

Du skulle bara veta, det finns så mycket jag vill att du ska förstå, så mycket jag tänker men inte får ut i ord. Om du ändå kunde läsa mina tankar så hade du förstått hur mycket jag bryr mig och hur ont detta gör i mig. Tänker på dig!

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0